Ridelejr

Blåvandshuk Rideklubs ridelejr

uge 26 og 27 2024

Så nærmer årets ridelejr sig. Den bliver holdt fra søndag d. 30. juni kl. 10.00 og til tirsdag d. 2. juli kl. 16.00

Der er plads til 20 deltagere, hvoraf 14 kan deltage på elevhest, og der vil være 2 ryttere på hver elevhest. De 20 pladser tildeles efter først til mølle. Ridelejren gennemføres ved min. 10 deltagere.

Overnatning vil foregå i medbragte telte eller i Rytterstuen, hvor der vil blive lavet sovepladser. Der vil være en voksen og en junior, der sover sammen med dem.

På ridelejren skal medbringes: telt, madras, sovepose, nattøj, toiletsager, lommelygte, ridetøj, ridestøvler, ridehjelm, sikkerhedsvest, praktisk tøj og sko, sundhedskort som vi opbevarer, penge til slikbod (ingen medbragt slik).

Aktiviteter i løbet af ugen:

• Dressurundervisning
  • Springundervisning
  • Ponygames
  • Terrænridning
  • Ryttermærke
  • Natløb
  • Rundbold
  • Slikbod
  • og meget mere
  • Pris:

Medlemmer på elevhest eller egen hest opstaldet på rideskolen 1000 kr.

Ikke-medlemmer på elevhest eller egen hest 1.250 kr.

For heste, der ikke står opstaldet på rideskolen, koster det yderligere 300 kr., og man skal selv medbringe hø og foder. De vil komme til at stå på døgnfold.

Tilmelding foregår ved at sende en mail til brikpost@yahoo.dk og indbetaling af deltagergebyr på mobilepay 62980 Briks cafeteria huske at skrive navn og ridelejr på indbetalingen. Tilmeldingsfrist er d. 16 juni. Deltagelse er først sikret, når vi har modtaget indbetaling og en mail med følgende oplysninger:

• Barnets navn
  • Deltager på egen hest/elevhest
  • Mor og fars navne og telefonnr.
  • Medlem/ikke-medlem
  • Må der tages billeder af børnene til brug på hjemmeside og sociale medier

Ved spørgsmål er man velkommen til at kontakte  via Messenger eller mail